نگاهی کامل به سری بازی های GTA


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 17 بهمن 1391
بازدید : 5787
نویسنده : MR.GoST

بازی که این روز ها یکی از پرطرفدار ترین بازی گیمر ها می باشد ، Grand Theft Auto یا به طور خلاصه GTA می باشد . بازی GTA کار خود را در سال ۱۹۹۸ شروع کرد و تا به الان نسخه مختلف و پابر جایی عرضه کرده است . در ادامه می توانید اولین فعالیت سازنده ای این بازی Rockstar تا فعالیت آن تا به این لحظه را مشاهده کنید

http://emadxd2.persiangig.com/gta-v-mf3-256197%5B1%5D.jpg

بقیه در ادامه مطلب...



« مقدمه »

بازی که این روز ها یکی از پرطرفدار ترین بازی گیمر ها می باشد ، Grand Theft Auto یا به طور خلاصه GTA می باشد . بازی GTA کار خود را در سال ۱۹۹۸ شروع کرد و تا به الان نسخه مختلف و پابر جایی عرضه کرده است .

=======================

=======================

نام : Grand Theft Auto 1

سبک : دو بعدی

سازنده : Rockstar North

ناشر : Rockstar

کنسول های : PC , PS1 , Game Boy Colour

تاریخ انتشار : ۱۹۹۸

اولین GTA ، در این زمان ساخته شد . این بازی به صورت دو بعدی بود و کاربران می بایست از بالا به پرداختن بازی بپردازند و مراحل بازی را دنبال کنند . یک بازی بسیار زیبا و کمیاب در آن زمان یکی از بهترین بازی ها بود که راک استار ، به زیبایی هرچه تمام تر این بازی را شکل داد و شما می توانستید ، به راحتی هر جا که مورد نظرتان بود گردش کنید و لذت زیبایی در شهر ببرید . به طور کلی شاید هم اکنون برای شما حس لذت بخشی را ندهد اما برای مردم آن زمان یکی از بازی های پر انرژی و لذت بخش به شمار می رفت .

=======================

=======================

نام : Grand Theft Auto 2

سبک : دو بعدی

سازنده : Rockstar North

ناشر : Rockstar

کنسول ها : PC , PS1 , Game Boy Colour

تاریخ انتشار : ۱۹۹۹

یک سال پس از ساخت سری اول GTA ، نسخه دوم آن نیز منتشر شد ، این نسخه نیز ، همانند ؛ نسخه اول دو بعدی بود و هیچ تغییر و تحولی در آن دیده نمی شد . شما به عنوان یک گانگستر می بایست ماموریت های خود را به اتمام برسانید و در عوض این کار مسئل ماموریت دادن به شما ، پاداش و امتیاز می دهد . این سری از بازی های Gta نیز نسبتا خوب از آب در آمد .

=======================

=======================

نام : Grand Theft Auto 3

سبک : اکشن

سازنده : Rocjstar North

ناشر : Rockstar North

کنسول ها : PC , PS2

تاریخ انتشار : ۲۰۰۲

در این سری تحول حیرت انگیزی در سری بازی های GTA رخ داد ، به طور کامل این بازی بر خلاف دو نسخه قبل از حالت دو بعدی به سه بعدی تغییر کرد ، اما یک تغییر مهم نیز در  این سری رخ داد و آن سبک بازی بود که از دو بعدی بدون حالت به اکشن سوم شخص تغییر کرد . علاوه بر این ها ، نقص کوچک دیگری نیز رفع شد و آن این بود که دیگر هیچ مشکلی در دوربین ها و قالب کاراکتر های بازی دیده نمی شد . نقشه بازی وسیع تر و خط داستانی و ماموریت های بازی نیز به حدی چشم گیر بود که همه را به وجد آورد . در کل در این سری از بازی GTA از نظر همه چیز فوق العاده بود .

=======================

=======================

نام : Grand Theft Auto : Vice City

سبک : اکشن

سازنده : Rockstar North

ناشر : Rockstar

کنسول ها : PC , PS2

تاریخ انتشار : ۲۰۰۳

Grand Theft Auto یا به قول خودمان GTA 4 نیز مانند نسخه قبل اضافات زیبایی هم چون سوار شدن و راندن موتور به طور کامل و خرید مکان های مختلف ، در این بازی یکی از ویژگی های مثبت بازی به شمار می رفتند . شما در نقش Tommy Vercett ، یکی از قاتلان حرفه ای در شغل بی چون و چرا دزدی می باشید . وی به خاطر قتل ۱۱ نفر در زندان به مدت ۱۵ سال ماند و زندانی شد ، حال که او آزاد شده است ، دوباره به کار سابق خود بر می گردد و برای یکی از شخصیت های بازی که د باند مواد مخدر مشغول به کار است ،  استخدام می شود . بیشتر خط داستانی بازی ماموریت های پی در پی و محافظت های پیش از حد است و این امر ممکن است تا حدی آزار دهنده و کسل کننده باشد . وسایل نقلیه نیز همانند نسخه قبل حرف اول را می زند اما رانندگی با چالش هایی که پیش روی شما می باشد کمی دشوار است و ممکن است شما را آزار دهد . گیم پلی بازی و صدا ها و افکت های بازی نیز حرف ندارند و بسیار دیدنی و جالب طراحی شده اند .

=======================

=======================

نام : Grand Theft Auto San Andreas

سبک : اکشن

سازنده : Rockstar North

ناشر : Rock Star

کنسول : PC , PS2

تاریخ انتشار : ۲۰۰۵

این سری از بازی های GTA توانست ، خود را به صورت عظیمی بالا بکشد ، این بازی از نظر گرافیک و کاراکتر های بازی پیشرفت چشم گیری داشت . شخصیت اول بازی Carl Johnson نام دارد . شما می توانید به صورت یک انسان عادی با شخصیت اول بازی رفتار کنید ، باری مثال به رستوارن بروید و یا به سلمانی بروید  و حتی به لباس فروشی بروید و شکل و ظاهر وی را تغییر دهید ، این امر نیز به نوبه خود ، یک نکته مثبت به حساب میاید . در هر سری از بازی های GTA راک استار سورپرایز فوق العاده ای را به همراه دارد که در این سری کم از این سرپزایز ها وجود نداشت ، یکی از آ نها رکاب زدن با دوچرخه بود که در سری های قبل چنین امکانی وجود نداشت . علاوه بر ماموریت های اصلی در بازی ، ماموریت های فرعی نیز در بازی موجود بود که این ویژگی نیز ، یکی از ویژگی های منحصر به فرد بازی می باشد . دیگر امکانات زیبا نیز از جمله ؛ خالکوبی کردن بدن شخصیت اصلی بازی ، تغییر آب و هوا ، صداگذای شخصیت های بازی ، موسیقی رادیو در حال پخش و دیگر امکانات از جمله این امکانات بودند .

=======================

=======================

نام : Grand Theft Auto IV

سبک : اکشن

سازنده : Rockstar

ناشر : Rockstar

کنسول : PC , X-Box 360 , PS3

تاریخ انتشار : ۲۰۰۸

بازی GTA IV از همه لحاظ چنان عالی و متحیر طراحی شده بود که به جرات می توان گفت : ” GTA IV یکی از بهترین سری بازی های GTA می باشد . Niko شخصیت اصلی این بازی می باشد و همانند سری بازی های قبل ، این شخصیت نیز یک قاتل و دزد به حساب می آید . Roman که پسر عموی Niko است او را به Liberty City فرا می خواند و با حرف و حدیث هایی در رابطه با رویاهای خودش در این شهر می گوید . Neiko نیز به امید آن که به رویاهای خود دست یابد و از رنجی که سابق او را عذاب می داده است ، رهایی یابد ، پا به این شهر می گذارد اما نمی داند که اوضاع از آنی که بود بدتر شده است ، وی این را می فهمد که Roman ، مدیریت یک شرکت تاکسیرانی کوچک را برعهده دارد ولی با بدهی هایی که از قبل داشته است زیر فشار مافیا روسی قرار دارد و از وی کمک می خواهد . وی مداند که رقیب دیرینه خود یعنی Darco Brevic در این شهر زندگی می کند ، نا خواسته دوباره به باند تبهکاری خود بر می گردد تا بتواند انتقام خود را بگیرد . جلو های طبیعی نیز یکی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است که در این سری به خوبی نمایان شده است . همچنین یک ویژگی خاص دیگر نیز اضافه شده است و آن تلویزیون می باشد که شما می توانید ، برنامه های تلویزیون را نیز مشاهده کنید . وسیله نقلیه دوچرخه و هواپیما متاسفانه در این سری دیده نمی شود اما ماشین ها سر جای خود باقی مانده اند ، گوشی های موبایل نیز یکی از امکانات جدید بازی به شمار می روند ( البته در سری قبل ، این ویژگی بوده ولی امکانات نظیر عکس و … را نداشته است ) . گرافیک بازی از موتور Rege برگرفته شده است که جواب خود را هم نیز گرفته است و گرافیک بازی خوب طراحی شده است . در طی ماموریت هایی که به شما می دهدند ، شما می توانید تصمیم بگیرید که این ماموریت را انجام بدهدی و یا نه . در کل می توان این سری از بازی ها را یکی از بهترین سری از بازی های GTA دانست .

=======================

=======================

نام : Grand Theft Auto V

سبک : اکشن

سازنده : Rockstar

ناشر : Rockstar

کنسول : PS3 , X-Box 360

تاریخ انتشار : ۲۰۱۳

امروزه GTA V در بین بازی های سال ۲۰۱۳ حرف اول را می زند ، این طور که از تریلر ها و تصاویر بازی دیده می شد ، GTA V با دیگر سری بازی های GTA تفاوت انبوهی داشت . چیزی نمونده بود که این بازی در بازار عرضه شود تا مردم بتوانند طعم بازی کردن با GTA V را بچشند اما راک استار در عرضه این بازی بدقولی کرد و تاریخ انتشار این بازی را به جلو انداخت ، به گفته راک استار در سایت رسمی خود این بازی در هفدهم سپتامبر سال ۲۰۱۳ برای دو کنسول PS3 , X-Box عرضه می شود . هم اکنون اطلاعاتی در رابطه با عرضه این بازی مهیج برای کامپیوتر هیچ حرفی زده نشده است اما ممکن است برای PC به طور ناگهانی منتشر شود . نظر شما چیست ؟ آیا این بازی برای کامپیوتر عرضه می شود یا نه ؟ همه چیز با صبر و تحمل حل خواهد شد .

=======================

منبع:سیتی دانلود

=======================




:: موضوعات مرتبط: اطلاعات بازی , ,
:: برچسب‌ها: نگاهی کامل به سری بازی های GTA ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








در این وب هدف کمک به گیمرهاست ! فایلهای درخواستی خودتون رو از طریق نظرات به من اطلاع بدین در اولین فرصت براتون آماده میکنم - پیشنهادات و انتقادات خودتون رو از طریق نظرات انتقال بدید با تشکر

به نظرتون قالب وب رو عوض کنم؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به وبلاگ blackgameخوش امدید و آدرس blackgame.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 37991
تعداد مطالب : 159
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com